6 תשובות
טכנית כן.
לא, תה זה תה, זה צמחים עם מים וסוכר הגוף צריך מים ולא סוכר... צריך לפחות 2 ליטר מים ביום.
שואל השאלה:
אני לא שותה עם סוכר או דבש או משהו.
פשוט מים חמים ותיון
אני לא שותה עם סוכר או דבש או משהו.
פשוט מים חמים ותיון
אנונימית סטאר
לא. זה בקושי מים יותר תה
לא, ממש לא.
תה זה תה ועצם העובדה שהוא לא מים בלי כלום ויש בו צמחים זה כבר לא מים.
תה זה תה ועצם העובדה שהוא לא מים בלי כלום ויש בו צמחים זה כבר לא מים.
זה דווקא כן, לאחרונה אמרו שגם קפה ומיצים נחשבים בספירה של מים.
תה זה מים וצמחים, איך הוספה של צמחים פוגעת במים? קיצר כן זה נחשב.
תה זה מים וצמחים, איך הוספה של צמחים פוגעת במים? קיצר כן זה נחשב.
באותו הנושא: