3 תשובות
אענה לך על השאלה, בשאלה אחרת: למה מקבלים את קצבאות הילדים ב-20 לחודש?
חוק זה חוק אחי!
כי זה היום האחרון בחודש פברואר - כמה שיותר מאוחר זה טוב להם.
אנונימי
באותו הנושא: