7 תשובות
אז פשוט תתעלמי.
להתעלם, לנסות למצוא חברים חדשים ואם ממש קשה לך, תמיד אפשר לעבור כיתה למרות שלפי דעתי זה מיותר כי עוד שנייה סוף השנה...
שואל השאלה:
כיתה י' למע?
כיתה י' למע?
אנונימית
אם את שואלת על זה שאלה כנראה שאכפת לך מזה וממנה לדעתי תחשבי על זה אם באלך להשלים איתה כי בסוף זה יהיה מאוחר מידי
אנונימית
שואל השאלה:
לתנצל?
לתנצל?
אנונימית
באיזה כיתה את?
אנונימית
אם את לא רוצה
מי אני שיעצור?
אבל לדעתי תנסי להתנצל כי אין כמו חברות טובות
מי אני שיעצור?
אבל לדעתי תנסי להתנצל כי אין כמו חברות טובות