8 תשובות
אם מכינים אותו טוב הוא לא כמו מסטיק
בכללי זה ממש טעים אם מכינים נכון
לא. הוא יכול להיות רך ויכול להיות מסטיק. תלוי איך מכינים
שואל השאלה:
אם זה על האש אז זה יוצא מסטיק?
אם מכינים אותו טוב הוא לא כמו מסטיק
שואל השאלה:
כאילו שצריך ללעוס אותו הרבה ובקושי אפשר לחתוך אותו, סטייק אנטריקוט זה ככה?
מאיזו בחינה כמו מסטיק?
מה הכוונה?