4 תשובות
להיות מה שכתבת בסוגריים
שואל השאלה:
חח אבל איך?
אנונימית
זה די תכונות טבעיות. אל תתביישי. תהיי נחמדה לכולם. תחייכי, תתענייני באנשים. אל תצפי שאם תשבי במקום מישהו יבוא לדבר איתך.. תזמי את את השיחה
אני לא מסכימה.. אפשר לשנות את האישיות שלנו.. את צריכה להיות עם ביטחון.. להיות אמיצה, לא לפחד לדבר או להביא את הדעה שלך, תהיי מוסרית (נחמדה כמו שכתבת)... הכל מתחיל בראש..
איך שאת חושבת זה מה שמגדיר אותך...
בהצלחה:)