2 תשובות
או שאין לו זמן, או שהוא עושה את זה בכוונה.
שואל השאלה:
גם אם מישהוא עסוק, מה הבעיה לענות "אני לא יכול לדבר כרגע" או "אני עסוק, נדבר יותר מאוחר". הוא פשוט קורא את ההודעה ולא עונה. אני ממש מבולבלת זה מתסכל
גם אם מישהוא עסוק, מה הבעיה לענות "אני לא יכול לדבר כרגע" או "אני עסוק, נדבר יותר מאוחר". הוא פשוט קורא את ההודעה ולא עונה. אני ממש מבולבלת זה מתסכל
אנונימית