3 תשובות
דיים
זה יבוא בסוף d;
תאזרי אומץ ואם באלך על מישהו תתכנני..
גם לי לא הייתה חברה אף פעם. אז מה? אם יש מישהו שאת מחבבת תרמזי לו, בקטנה ככה.
רק אני סופר ביישן עם בנות ואין לי אומץ להתחיל איתן xd
אני בכיתה י"א ועדיין לא הייתה לי נשיקה ראשונה, בלי לחץ, אנחנו על אותה הסירה:)