התחברות
הרשמה
בנים, מה הגובה האידיאלי לבחורה לדעתכם?
17 במרץ 2016, 13:20
גביהה
גדילה
לבנים
בחורות
גובה
2 תשובות
1.70
ח
חמרמיר
לא באמת אכפת לי, העיקר שלא תהיה מעלי
מ
מקס קלדה
באותו הנושא:
בנים איזה גובה זה הגובה המושלם לדעתכם לבחורה?
בנות מהו הגובה האידיאלי של הבן זוג שלכן?
בנות אם חבר שלכן היה 1.85 הייתן שמחות? ומה הגובה האידיאלי לגבר?
מה הגובה האידיאלי לגבר?
בנים, מה לדעתכם הגובה האידיאלי לבחורה? תאמרו גם מה המבנה גוף שהוא האידיאלי *לדעתכם*, הפנים, השיער, וכ'ו...
בנות - מה הגובה האידיאלי בעיניכן לגבר?
מה לדעתכם הגובה האידיאלי לאישה?
מה הוא לדעתכם המראה האידיאלי לבנות/בנים?
מה הגובה האידיאלי לבחורה?
בנים מה הגובה הכי יפה לבחורה לדעתכם?
איך הגובה 1.62 לבחורה? נמוך מדי?