9 תשובות
כן תלוי של איזה חברה תקנה אפל או סמסונג
זה לא קשור לנורמלי או לא. זה קשור לזה אם אתה רוצה להשקיע במחשב טוב שעולה קצת יקר. ויש גם מחשבים שיחסית זולים והם טובים...
זה מאוד תלוי, מחשב לסתם לגלוש באינטרנט ולעבוד על עבודות בית ספר? או מחשב למשחקי וידאו?
אם זה סתם מחשב לגלישה באינטרנט ולהכנת עבודות בית ספר אז אין למה לקנות מחשב בכל כך הרבה כי אתרים לא דורשים הרבה מהמחשב וגם word לא
אבל משחקי וידאו דורשים דיי הרבה מהמחשב ולכן אנשים משקיעים בזה יותר.
אם זה סתם מחשב לגלישה באינטרנט ולהכנת עבודות בית ספר אז אין למה לקנות מחשב בכל כך הרבה כי אתרים לא דורשים הרבה מהמחשב וגם word לא
אבל משחקי וידאו דורשים דיי הרבה מהמחשב ולכן אנשים משקיעים בזה יותר.
אנונימית
שואל השאלה:
זה מחשב למשחקים ועריכת וידאו
זה מחשב למשחקים ועריכת וידאו
אז כן, 5000 שקל עוד יכול להיות זול בשביל מחשב כזה.
אני ספציפית שילמתי בערך 5000-6000 שקל על המחשב שלי והוא עדיין לא ממש ברמה של עריכה
אני ספציפית שילמתי בערך 5000-6000 שקל על המחשב שלי והוא עדיין לא ממש ברמה של עריכה
אנונימית
וחשוב לציין, עדיף שתבנה את המחשב שלך מאשר לקנות אותו כבר אם כל החלקים כאילו default
ככה שאתה תהיה 100% מרוצה מהspecs של המחשב שלך
ככה שאתה תהיה 100% מרוצה מהspecs של המחשב שלך
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי תודה
אוקיי תודה
כן אבל תלוי עד כמה אתה מוכן לשקיע
נגיד לי יש מחשב שבארץ עולה 7000 שח וקניתי באמריקה ב4600
נגיד לי יש מחשב שבארץ עולה 7000 שח וקניתי באמריקה ב4600
נורמאלי תלוי למי אח שלי קנה ב 7500 מחשב גיימרים
באותו הנושא: