5 תשובות
לצחצח שיניים ומסטיקים וכדאי ללכת לשיננית מידי פעם
מאוד יכול להיות שזה קשור ללשון, שיש עליה חיידקים שעושים ריח לא נעים

אפשר לקנות מנקה לשון, ולנקות את הלשון, ומיד אחרי זה לצחצח שיניים

הריח יעבור מיד!

מצורף קישור למנקה לשון:
תצחצחי שיניים ( תשמרי על הפה נקי ) ותשתמשי
במי פה (מנטה ).
ותלעסי מסטיק מנטה - זה מרענן את
הפה, ועושה ריח טוב: )

מקווה שעזרתי: )
לצחצח שיניים באופן נכון לשמור על הפה נקי תמיד לצחצח אחרי האורחות
וללעוס מסטיק זה אכן גורם לריח נעים בפה
מסטיק מנטה