2 תשובות
אני חושבת שנמשים זה מהמם, יש לי נמשים ולדעתי זה מיוחד ולא לכולם יש את זה. אני מתה על הנמשים שלי

גם אני שנאתיאת הנמשים שלי, אבל אז הבנתי כמהזה מיוחד ויפה ולא רגיל ואני מאושרת שיש לי נמשים זה רק מוסיף!
COT