2 תשובות
אם גם הנייח מתנתק. לחבר את הנייח ישירות למודם ואז אם לא מתנתק הסיבה כנראה הראוטר.
לפעמים זה יפתור את הקלה אבל תנסה להחליף לתדרים בנתב ותראה איך מתקדם.
אם יהיו לך תקלות נוספות צור איתי קשר.
באותו הנושא: