9 תשובות
panic!
tp
sammy & skate
אני לא כתבתי ביטלס כי זה לא שמישהו לא מכיר אותם, בגלל זה מיותר לכתוב עליהם.
הביטלס, כמובן
לד זפלין
the doors
טוב עכשיו באמת, אין דבר כזה משהו שכל אחד חייב להכיר ולשמוע.
אוונסנס (אין לי שמץ איך לכתוב את זה באנגלית אבל הם מדהימים איימי לי אהובתי)
red hot chili peppers - על גדר החובה!
coldplay
אריאנה גרנדה וגם טיילור סוויפט
אנונימית
acdc בואנה הם יודעים להקפיץ
led zeppelin כי גדלתי עליהם בבית
ו pink floyd בגלל הסגנון נגינה שלהם, לפעמים אני שומע באוזניות ואני לא יודע אם השיר נגמר או התחיל או שזה השיר הבא, האינטרואים שלהם זה משהו מטורף חח

כמובן שיש עוד להקות ממש ממש טובות
halestorm
shinedown
5fdp
the small faces
the kinks
the beach boys

חשבתם שאני אכתוב ביטלס נכון?