2 תשובות
זה נורא פשוט.

נכנסים לסטיפס.
מזיזים את הדפדפן הצידה ככה שתוכלי לראות את המחשב.
וגוררים את האייקון של המסמך משורת הכתובת אל המחשב.

פשוט לגרור אותו אל שולחן העבודה.
הנה תמונה להמחשה.