2 תשובות
זה נורא פשוט.
נכנסים לסטיפס.
מזיזים את הדפדפן הצידה ככה שתוכלי לראות את המחשב.
וגוררים את האייקון של המסמך משורת הכתובת אל המחשב.
פשוט לגרור אותו אל שולחן העבודה.
נכנסים לסטיפס.
מזיזים את הדפדפן הצידה ככה שתוכלי לראות את המחשב.
וגוררים את האייקון של המסמך משורת הכתובת אל המחשב.
פשוט לגרור אותו אל שולחן העבודה.
קישורים מצורפים:
הנה תמונה להמחשה.
קישורים מצורפים: