8 תשובות
בדיוק כמוך..: (
אנונימית
כנל... או לחכות או להתחיל לפעול d:
אנונימית
אל תלחיצי את עצמך.
תנסי ליצור קרבה עם בנים.
בנוסף לכך, כל אחד בזמנו, גם שלך יגיע אל תדאגי.
אני בן 17 ועוד לא הייתה לי חברה, זה בסדר:)
אני בדיוק כמוך
רק שאני בת 18 וחצי
כנ"ל אני בת 16 לא ממהרת.. זה יקרה שזה יקרה תני לזה לבוא:)
כנ"ל (: בן 16 ועדיין רווק
כנל:/
אנונימית
באותו הנושא: