3 תשובות
ביולוגיה וכימיה - מה שאני הולך לבחור כי גם אני רוצה להתקבל לרפואה.
ביולוגיה, אם את בקטע של רפואה. אני ממליצה לך להתנדב במד"א.
הייתי בדיוק כמוך בקטע הזה גם אני רציתי ורוצה לכיוון של רפואה אז בחרתי פיזיקה וביולוגיה למרות שאם הייתי יכולה לעשות פיזיקה וכימיה הייתי עושה אבל אצלנו בבית ספר זה באותו אשכול אז איאפשר תלכי למה שאת אוהבת בעיקרון
באותו הנושא: