התחברות
הרשמה
איך ליהנות ממוסיקה בלי להתעסק בטלפון או משהו.?
8 במרץ 2016, 18:02
טלפונים
טלפון
שמיעה
אוזניות
תשובה אחת
אוזניות ולעצום עיניים
N
N.E.S.S
באותו הנושא:
מה זה מישהי שאסור להתעסק איתה?
מותר לאדם להתעסק עם המוות?
כשאני שומע מוזיקה בטלפון עם אוזניות זה ממש חלש, זה בגלל הטלפון או בגלל האוזניות?
לכל אלה שיש להם חבר, אתם לא מבינות שאתן צריכות להשקיע בלימודים ולא להתעסק בחבר?
איך כותבים להנות או ליהנות?
היי, אם אני רוצה לכתוב את הפועל 'ליהנות' בעתיד, ( על עצמי) אכתוב 'איהנה' או יהנה'? בכללי, פעלים בעתיד זה עם א?
זה מסוכן (הרבה קרינה) לשמוע מוזיקה באוזניות בטלפון כשהוא בטעינה?
איך להתחיל להתעסק ולאהוב מוזיקה (לשיר, לנגן, לכתוב, לשמוע..)
אני דתייה, מותר להתעסק עם סליים בשבת?
יש לי מועקה בלב ואני מנסה להתעסק בדברים אחרים וזה לא עובר לי, מה אפשר לעשות?
מותר בטיסה לשמוע מוזיקה ולהיות עם הטלפון שהוא במצב טיסה?