5 תשובות
תלכי בשקט למטבח ותאכלי משהו קטן.
שואל השאלה:
אני לא מאמינה שאשכרה הצלחתי חח, אני יכולה להיות נינג'ה ונתת לי השראה לקחת עוגיות xd
אנונימית
חחיחח גאה בך, בתיאבון (:
שיהיה לך בתיאבון:)
בתיאבון (: