4 תשובות
היי, שמעתי שיהיה קצת קריר.
הייתי אומרת ג'ינס וחולצה (:
הייתי אומרת ג'ינס וחולצה (:
חולצה לבנה עם שרוולים ארוכים ואולי מכופתרת, אם אני לך משהו כזה אז פשוט סתם חולצה לבנה, וג'ינס.
הייתי שמה שמלה עם ג'קט כלשהו קצת איפור עגילים נעליים אפשר עקב נעלי בובה מה שבא לך שיהיה יפה...
תכלס את בבית, וזה תלוי גם במה אחרים מתלבשים כי אםכולם מתלבשים רגיל ולא משקיעים ואת ממש תשקיעי זה יראה מוזר.
תלבשי טייץ עם חולצה/שמלה יום יומית כזאת
תלבשי טייץ עם חולצה/שמלה יום יומית כזאת
באותו הנושא: