8 תשובות
חח חח חח מה זה הדבר הזה השתדרגו מגן חובה לטרום? אף פעם לא היה לי דבר כזה איזה כיתה את? אני ביא ויש לי מחר בגרות באנגלית...
שואל השאלה:
גם יא
אנונימית
מה זה טרום מגן? יש לי מחר בגרות באנגלית.
אחת שיודעת? יש לך בדיבור? לי יש 10 דקות עם בוחן חיצוני
גם אצלי, בגרות בע"פ על פרוייקט.
כע על המחוייבות אישית אצלך? איזה חרא זה לא מרגיש לי בנוח לדבר ליד מישהו זר.. במיוחד שבטח יהיה עם פוקר פייס..
חח לא, בחרתי בנושא של יוטיוב ויוטיוברים.
האמת, אני לא כ"כ חוששת, הדיבור זורם לי.
וואו כייף לך מקווה שלא יהיה בן קר בהצלחה לך!