6 תשובות
אני הייתי מדברת איתו על זה.
אבל לא מרגישה אשמה בכלל, פשוט האגו שלו נפגע קצת. בעיה שלו.
שואל השאלה:
איך היית מדברת איתו על זה כשהוא מתעלם ממך?
אנונימי
מתעלם חזרה; יש פה סיכוי, לסוג של משחק, על הרגשות שלך.
אחרי שיבין, אם זו באמת הייתה הכוונה שלו, שזה לא עוזר, הוא ירד מזה, וסיכוי טוב שתחזרו לדבר רגיל.
רושמת לו בווצאפ מה הקטע של ההתעלמויות
מבינה שהוא לא היה ידיד באמת... זה שדחיתי נשיקה לא אומר שאנחנו כבר לא ידידים ואם הוא רואה את זה בצורה כזו אז שילך לחפש מישהי אחרת להציב לה אולטימטומים
אנונימית
ישלים עם העובדה
באותו הנושא: