התחברות
הרשמה
מי מסכימה שעם כל כמה שאומרים שחברות זה מעל בנים וזה אגב נכון... כשיהיה לך בן זוג כמה שנים הוא יהיה יותר חשוב מחברה...?
28 בפברואר 2016, 10:58
זוגיות
אהבה
יחסים
גיל
תכונות
חבר
תשובה אחת
תלוי איך היחסים עם החברה, ואיך היחסים עם הבן זוג, זה לא תמיד נכון להגיד את זה.
T
Trigger babe
באותו הנושא:
בנות, אתם מסכימות עם הסטיגמה שאומרים שאין בנים חתיכים בסטיפס?
בנים אתם אוהבים שאומרים לכם חמוד?
למה בנים לא אוהבים שאומרים שהם חמודים?
רק אותי מעצבן כל הקטע הזה שאומרים שבן זיני פדופיל?
למה בנים שונאים שאומרים להם חמוד?
חברה לא מסכימה לבצע הפלה - חברה שלי נכנסה להיריון ואני רוצה הפלה והיא לא מה לעשות?
אני בן 8 ואני רוצה מנוי למיקמק אבל אמא שלי לא מסכימה לי מה לעשות?
בנים בככלי אנשים מפחידים מאנשים ישירים, כנים שאומרים הכול בפנים ולא שמים על אף אחד נכון?
אני בן 11 ויש לי קול מעצבן, מתי ישתנה לי הקול לקול גברי יותר כמו שאומרים
זה נכון שאומרים שכל בן היה רוצה לחוות משהו עם גבר?
אמא שלי לא מסכימה לי לישון אצל חברות איך לשכנע אותה?