תשובה אחת
כמו שידוע לך אין ביקור רופא או מתן שירות רפואי לחיילים בבקרים (ביקורופא נפתח ב17:00) ובסופי-שבוע וחגים.
מה שאפשר לעשות זה במידה וצריך טיפול רפואי מיידי, יש לפנות לבית חולים ולאחר שתחזור ליחידה תגיש בקשה שהצבא יספסד לך את הטיפול הרפואי שקיבלת.
(נשמע הליך פשוט אך יש המון מקרים שהצבא לא יממן לך את הטיפול הרפואי מהסיבה שהלכת אליו לא במקרה חירום)
לא ממליצה ללכת למיון ובית חולים אלא אם המצב הרפואי באמת רע.
באותו הנושא: