התחברות הרשמה

יש לי בעיה אני אני אמורה לעשות צילום מסך במחשב שלי, ואין לי כפתור במקלדת, יש שילוב של שני כפתורים שזה יוצר ביחד?

26 בפברואר 2016, 14:04
מקלדתצילום מסךלכידת מסךצירוף מקשיםחשמל    
תשובה אחת
הכפתור הוא prtscn

אם אין לך הייתי מציע לפתוח את "לוח מקשים על המסך" ושמה ללחוץ prtscn
ע
עזריהו עוץ
באותו הנושא:
צילום המסך במחשב נייד - איך עושים צילום מסך בלפטופ?
צילום מסך במחשב - אני צריכה לעשות צילום מסך מהמחשב בכדי לשלוח אותו במייל, איך לעשות זאת?
צילום מסך פשוט במחשב - איך מצלמים מסך? דחוף
צילום מסך במחשב נייד - איך עושים צילום מסך בלפטופ?
איך עושים צילום מסך במחשב?
איך לעשות צילום מסך במחשב?
מי יודע איך עושים צילום מסך במחשב?
צילומי מסך במחשב נייד - איך עושים צילום מסך במחשב נייד (לפטופ) של HP?
איך עושים צילום מסך במחשב, windows 10?
איך עושים צילום מסך במחשב נייד של טושיבה?
איך עושים צילום מסך במחשב נייד?