התחברות
הרשמה
אם יש לי שיעול וכאבי גרון ואני רוצה לאכול גלידה זה לא טוב? ואם אני יאכל אותה נמסה שזה כבר לא קפוא רק קצת קר?
7 באפריל 2012, 17:40
שיעול
גלידה
כאבים
גרון
תזונה
בריאות
תשובה אחת
גלידה זה מעולה לכאבי גרון ושיעולים, זה מהדברים הטובים שתוכלי לאכול
נמסה, קפואה, לא משנה איך - היא עוזרת
תרגישי טוב 3
n
neverending circle
באותו הנושא:
עזרה לשיעול וכאבי גרון - מה אפשר לעשות כדי שכמה שיותר יעבור השיעול וכאבי גרון?
יש לי כאבי ראש נוראיים, נזלת, חום, שיעול, וכאבי גרון- מה יקל עלי?
אפשר להוציא חופש מחלה על היצטננות שיעול וכאבי גרון?
יש לי השבוע חיסון פפילומה ואני קצת עם שיעולים וכאבי גרון האם אפשר לעשות את החיסון?
איך לפני רגע היו לי שיעולים וכאבי גרון ופתאום בלילה זה התחיל להפסיק?
אני מאוד חולה ויש לי כאבי גרון ושיעול ואני מתעטשת בלי סוף
שיעול וכאבים בגרון - כואב לי הגרון ואני נורא משתעלת, יש אולי תרופות סבתא שמקלות?
להקל על כאבי גרון ושיעולים - מה יכול לעשות לי לשיעול וכאבי גרון...? דחוף.
עצה נגד שיעולים וכאבי גרון?
תרופת סבתא לכאבים בגרון ושיעול - יש לי כאבי גרון ממש ואני משתעלת ממש הרבה יש למישהו איזה תרופת סבתא להביא לי שתעזור?
איך להעביר כאב גרון ושיעול? תודה מראש לעונים ♥