4 תשובות
השעון מעורר? בלי השמחה
כרגע ההופעה של ג'ייסון (:
אני פשוט קמה ומחליטה שאני אהפוך את היום הזה לכיפי
אני שמה לעצמי מוזיקה שמחה
אני רואה אנשים שכיף לי לדבר איתם
אני מחפשת ומעריכה את הרגעים והדברים הקטנים שעושים לי טוב
הכל עניין של גישה
אני לא קמה בבוקר בשמחה._.
אלא אם כן אני נורא אופטימית לגבי אותו יום