התחברות הרשמה

זה מוזר שאני רואה את סבא שלי פעם בחודש-חודשיים? כולם בכיתה שלי רואים את את סבא וסבתא שלהם כל יום. כל המשפחה שלי מפורקת ההורים שלי לא בקשר אם הדודים והסבא וסבתא משני הצדדים רק אני עם סבא שלי מצד אימא וסבתא שלי מצד אמא וסבא מצד אבא נפטר. (בת 13 וחצי) אני מרגישה כל כך שונה בזה. לא היה לי מה להגיד היום בכיתה כשהמורה שאלה אותנו את זה! זה הרגיש לי כאילו אני לוזרית

19 בפברואר 2016, 14:20
סבתאסבאמשפחהגילאנשיםהורים    
תשובה אחת
רק אצל רוסים הסבתא גרה בסלון, הכל בסדר
אנונימי
באותו הנושא:
זה מוזר שאני בת 13 ורואה ליידיבאג?:/
עד כמה זה מוזר שאני בת 19 ולא קוראת/ רואה חדשות?
זה מוזר שאני וחבר שלי כבר שלושה חודשים וחצי כמעט ארבע ביחד ועדיין לא התנשקנו?.
זה מוזר שאני רואה 13 סיבות
מוזר שאני בת 13 ורואה משחקי הכס?
זה מוזר שאני ואמא שלי רואות ביחד כפולה?
הגיוני להציע נישואין אחרי חודש/חודשיים? וארבע חודשים?
אני מעלה תמונות לאינסטה פעם בחודש חודשיים זה מוזר להעלות את זה לתדירות של פעם בשבועיים פעם בשבוע?
זה מוזר שאני בת 14 ואני רואה "המופלאה: ליידיבאג"?_.
זה מוזר שאני עם חבר שלי כמעט חודש ועוד לא ממש מאוהבת..?
אם מישהו מעשן סמים חודשיים לפני הצו ראשון, בצו ראשון רואים את זה?