זה מוזר שאני רואה את סבא שלי פעם בחודש-חודשיים? כולם בכיתה שלי רואים את את סבא וסבתא שלהם כל יום. כל המשפחה שלי מפורקת ההורים שלי לא בקשר אם הדודים והסבא וסבתא משני הצדדים רק אני עם סבא שלי מצד אימא וסבתא שלי מצד אמא וסבא מצד אבא נפטר. (בת 13 וחצי) אני מרגישה כל כך שונה בזה. לא היה לי מה להגיד היום בכיתה כשהמורה שאלה אותנו את זה! זה הרגיש לי כאילו אני לוזרית