3 תשובות
נוסעים בלי מלווה אבל עד שלושה אנשים כולל אותך
נוהגים בלי.
נוסעים למשרד הרישוי (נגמר הלילה) עושים לך עוד איזה טופס זמני עד שיגיע לך הרישיון של הפלסטיק
ניראלי