7 תשובות
בסביבות המאה
גם אצלי זה ככה..
אני פותח עם המטען
אני פותח עם המטען
שואל השאלה:
חיברתי למטען אבל לפעמים זה לא נפתח רק ככה וצריך ללחוץ על הכפתור
חיברתי למטען אבל לפעמים זה לא נפתח רק ככה וצריך ללחוץ על הכפתור
תחפשי בגוגל כמה עולה תיקון לסוג האיפון ___...
לנסות להדליק עם המטען או לקחת תטלפון למעבדה
שואל השאלה:
כמה זה יעלה?
כמה זה יעלה?
ללכת לתיקון
באותו הנושא: