4 תשובות
זה באמת קשה, אבל זה חלק מהחיים.
האהבה הראשונה, מערכת היחסים הראשונה, תלמד אותך איך להתנהל במערכות היחסים הבאות. וחוץ מזה, יש גם זוגות שמתחתנים והכירו בתיכון.
אני כל כך כמוך..
איזה באסה שהתאהבת זה משהו בלתי נשלט...


חוץ מזה, מטעויות לומדים אז..
באותו הנושא: