התחברות
הרשמה
בנים, כשאתם רואים מישהי ורוצים להתחיל איתה, לפי מה אתם רוצים להתחיל איתה? כאילו אם היא יפה או נראית חמודה או מה?
30 בינואר 2016, 10:06
התאהבות
נושאים לשיחה
התחלות
ביטחון עצמי
2 תשובות
בתור בן, אני גם מסתכל אם היא יפה אבל אני מעדיף לצלול עמוק אל האישיות שלה ( אם היא חכמה, מטופחת, לא מפונקת )
Killer queen
בפעם הראשונה שהיא נחמדה ולא מתנהגת מעל כולם.. ואז זה כבר אופי ואישיות..
מ
מושיקו...❤