3 תשובות
שאת יודעת להנות מהחיים
אם טוב לך ככה סבבה אבל כן צריך קצת לצאת כמה אפשר כל היום להיות סגורים לי בשלב מסויים היה קצת נמאס כי זה יותר מידי להיות במחשבות על החיים יכול להביא לדיכאון קל.
אלונה
גם אני כמוך. לא חושבת עליך כלום
באותו הנושא: