6 תשובות
איטלקית.
המבורגרים
הייתי הולכת לאיטלקית
איטלקית או המבורגרים תלוי מה בא לך פיצות ופשטות או בשר
אין על אסיאתית
אני הייתי הולכת לאסייתית.