6 תשובות
איזה שטויות. ממה יש להתבייש? זו המשפחה שלך
תאכלי כמה שאת רוצה
שואל השאלה:
אבל אני יודעת שהם יעליבו אותי אם אני אלך
אנונימית
חח את מזכירה לי אותי.. וזה בסדר לכי לאכול הם לא יעשו לך כלום חוץ מלרדת עליך בצחוק
אל תתייחסי פשוט
שואל השאלה:
הם ירדו עלי.. אבל לא בצחוק
אנונימית
הם לא יעשו לך כלום זאת המשפחה שלך אחרי הכל...
אם את ממש מתביישת תחכי שהם יסיימו ותגישי לעצמך אוכל.