4 תשובות
אם זה בעקביות ודיאטה מאוזנת זה מעולה, כי לרדת חצי קילו בשבוע זה ממש דיאטה טובה, חג שמח.
מצויין! באמת היית טיפה במשקל יתר, אבל עכשיו אני בטוחה שאת נראית הרבה יותר טוב. המשיכי ככה! ולא לשכוח לדאוג לתזונה נכונה...
שואל השאלה:
אני בת 14 ושקלתי 60, אני לא יודעת מה הגובה שלי: ))
אני בת 14 ושקלתי 60, אני לא יודעת מה הגובה שלי: ))
זה טוב מאוד! בת כמה את? מה הגובה שלך? וכמה שקלת לפני הדיאטה?