8 תשובות
הם יכולים לסמן גם ביד אחת.
יש גם יד שניה
עם הרגל
למה להתקשר שאפשר לשלוח הודעה אה והיד השניה^_^
שואל השאלה:
לא להתקשר
לתקשר, תקשורת.
בלאט אנשים
לא חשבתי על זה ^_^ אולי עם הרגל (?)
אני שמח שאני מצחיק אתכם
אה אנונימית... תודה