7 תשובות
כן
נראה לי שכן
יאיי אחים שליי
אנונימית
אדם וחווה נבראו מה', ומהם יצאו כולם, אז יוצא שכולם העולם אחים.
בגלל זה צריך לכבד כל אדם
אנחנו כן, זה לפחות מה שתמיד אומרים לנו,
אנחנו צאצאים של היוצאים מגן עדן
אנחנו לא "סוג של" אנחנו צאצאים שלהם. מאדם וחוה יצאו כל העמים
בוודאי. הרי כולנו התחלנו ממשהו.