4 תשובות
מגניב. לא היה אכפת לי לחיות ככה.___.
זה תלוי בבן אדם, יש כאלה שאוהבים את הלבד שלהם ויש כאלה שלו.
אני אישית לא הייתי רוצה חיים שלמים בלי זוגיות
יש כאלה שאוהבים תלבד שלהם ויש כאלה שלא
אז לחלק יהיה קשה ולחלק לא
אנונימי
חברה שלי לא מאמינה באהבה או בבן זוג והיא חיה מעולה אז לא יודעת