8 תשובות
שואל השאלה:
מה הבעיה עם י או בלי י?
אני גם אוהבת ללמוד אז זה לא היה מרגיש לי מוזר
גם אני אוהב ללמוד, לומדים מתוך הסתקרנות. אז מה שהוא אוהב ללמוד, לומדים כל הזמן, גם בכדורגל
א_ אתה חבר אמיתי
ב_ אתה אוהב ללמוד
ג_ אתה חבר אמיתי ואוהב ללמוד
ד_ אתה חבר אמיתי שאוהב ללמוד ורוצה להכין לי שיעורים
חח סתם מה אני יחשוב עליו כבר
בא לי מילקי#
שואל השאלה:
חח אני לא אוהב מילקי סתם המצאתי שם וגם אני אוהב ללמוד
אני אוהב ללמוד ואני גאה בזה
שהוא משוגע אבל בכל זאת הייתי ממשיך להעריך אותו כמו שהוא.
שהוא אוהב ללמוד (?)