5 תשובות
מת על שי חי כי וואלה בלעדיו העונה הייתה משעממת
אנונימי
אוהבת-מייקל, שי חי
לא אוהבת-עומרי, הוא חייב לעוף השבת.
לא אוהבת-עומרי, הוא חייב לעוף השבת.
שואל השאלה:
אני לא מבינה מה יש לאהוב בשי חי הוא איש פוגעני, מתנשא וסוציומט
אני לא מבינה מה יש לאהוב בשי חי הוא איש פוגעני, מתנשא וסוציומט
אנונימית
אני מאוהבת בקסניה וזהו
שי חי אוהבת אותו