5 תשובות
מת על שי חי כי וואלה בלעדיו העונה הייתה משעממת
אנונימי
אוהבת-מייקל, שי חי
לא אוהבת-עומרי, הוא חייב לעוף השבת.
שואל השאלה:
אני לא מבינה מה יש לאהוב בשי חי הוא איש פוגעני, מתנשא וסוציומט
אנונימית
אני מאוהבת בקסניה וזהו
שי חי אוהבת אותו