2 תשובות
לחמם את המקום: למרוח טראומיל או סוויס רליף, לשים פאטש-פלאסטר שמחמן את המקום, לבצע הליכות מתונות אם המצב מאפשר וגם לנוח אם צריך. למצוא את המקור לכווץ, אם אפשר (תנועות לא נכונות, אימון כלשהו. וללמוד לבצע אחרת לפעם הבאה)
ד״ר ענת פלדמן מומחית סטיפס
כדאי להגיע לבדיקה אצל ד"ר לכירופרקטיקה. הבדיקה תתמקד בחוליות הצוואר והגב העליון ובמצב השרירים המקומיים. במקביל תודרכי בהרגלי שינה נכונים כי יתכן שהינך ישנה על הבטן או שאינך ישנה על כרית טובה וצורת הישיבה בעבודה.
את מוזמנת להגיע למרפאתי בגבעת שמואל או קריית טבעון.
"המרכז לבריאות הגב" גבעת שמואל 03-5324702, קריית טבעון - 077-4195800