התחברות
הרשמה
אפשר לשלם עם אשראי לאוטובוס לנהג? אין עלי עכשיו מזומן בכלל ואין לי אפשרות למשוך. (אוטובוס אפיקים)
13 בינואר 2016, 07:08
כרטיסי אשראי
בנקים
אשראי
כסף
כספים
2 תשובות
לא.
E
Elmo ^^
לא. אי אפשר.
ח
חולה בגללך ולא עלייך!
באותו הנושא:
כשנכנסים לאוטובוס, משלמים לנהג ישר ואז הולכים לשבת או שכשיוצאים מהאוטובוס צריכים לשלם לו? ואיך יודעים באיזה תחנות לרדת?
אני יכולה לשלם לנהג אוטובוס על טעינת הרב קו לחופשי חודשי, באמצעות כרטיס אשראי?
אפשר לשלם באוטובוס עם כרטיס אשראי?
תשלום בחלק האחורי של האוטובוס - של איזה חברה האוטובוסים בתל אביב שעולים מאחורה וא"א לשלם לנהג וצריך לשלם לבד?
למה בחול נכנסים לאוטובוס ולא משלמים לנהג ואז עובר אדם ואוסף את הכסף מה הסיבה?
תשלום בכרטיס אשראי - מאיזה סכום אפשר לשלם בכרטיס אשראי?
אני יכולה לשלם על חברה שלי שאני עולה איתה לאוטובוס עם רב קו שלי? יכול להיות שהנהג לא יסכים?
אפשרי לשלם באוטובוסים מהכרטיס אשראי?
עלייה עם אוכל לאוטובוס - האם מותר לנהג אגד להגיד לי לא לעלות עם אוכל לאוטובוס?
כאשר משלמים על נסיעה באוטובוס עם רב קו, מה הנהג רואה במסך?
אם אני חייל בלי מדים אפשר לעשות לאוטובוס ולהראות לנהג חוגר ולעלות חינם?