התחברות
הרשמה
משקפיים שחורות גדולות יחסים עם מוטים לבנים בצדדים (צבע מט) זה יפה לדעתכם?
11 בינואר 2016, 19:54
משקפי ראייה
צבעים
שחור לבן
משקפיים
2 תשובות
כן, יש לי דומות:)
♫
♫ Hopeless Dreamer
כן, נשמע יפה.
T
Trigger babe
באותו הנושא:
8.5 זה מספר גדול? (למשקפיים)
משקפיים גדולים או משקפיים גדולות? איך אומרים?
מספר 4 במשקפיים זה מספר גדול?
בגיל 18 המספר במשקפיים מפסיק לגדול?
משקפי ראייה ומשקפי תלת מימד - אפשר לשים משקפי תלת מימד אם יש לי משקפיים רגילים?
הגדרת מערכות יחסים - אם אני יוצאת עם גבר לעשרה דייטים, ואנחנו כבר 3 שבועות יוצאים, אני יכולה לבוא אליו כבר עם השאלה הגדולה של הגדרת מערכת היחסים,"האם אנחנו חברים"?
מספר 2 במשקפיים זה מספר גדול בינוני או קטן
מאיזה מספר בעיניים צריך משקפיים? (כשלא רואים הבדל גדול עם המשקפיים או בלי, אבל עדיין יש הבדל קטן)
מה הולך היום? משקפיים בלי מסגרת למטה שחורות (העגולות היפות) או משקפיים כאלה בצבע זהב אבל עם מסגרת דקה?
מזה הדבר הזה הטרנד הזה ששמים את יד למעלה עם משקפי שמש עגולות שחורות וזורקים נצנצים?
למי שמבין במשקפיים.. אז הלכתי לחנות ובחרתי זוג משקפיים ראיה ועכשיו כשאני שמנ אותם הן גדולות עלי יש משהו לעשות בנידון?