5 תשובות
עזבי אותך לכולם יש את החלום הזה...
זה יעבור לך תאמיני לי.. חוצמזה את עוד צעירה מדיי חכי לפחות עד גיל 16 וננראה מה תגידי אז.. כי ככל שאת מתבגרת עם השנים את מבינה יותר מה את רוצה מעצמך ונכון שדוגמנות זה נראה זוהר אבל בעצם מנצלים שם.. אז תחשבי שוב
למה שיצחקו, לאחותך אל תספרי גם לי יש אחות והיא אומרת לי מה את חייה בסרט וכל אלה. הכי טוב תלכי לאמא שלך ותספרי לה.. היא תלך איתך עד הסוף ככה גם אמא שלי עשתה וקיבלו אותי לסוכנות:) אבל את צריכה באמת להיות פוטוגנית בעלת יופי.
שואל השאלה:
אבל שאני ילך למיבחני קבלה אז בטוח אמא שלי תישאל לאן את הולכת ואולי גם אמא שלי תיסתכל עלי במבט מוזר..
אנונימי
כדיי לדגמן את צריכה ביטחון ולהיות בטוחה ביופי שלך במאה אחוז אם להורים שלך ולאחיות את לא מספרת אז.. לא מציעה לך.. וכל אחד באמת רוצה את זה, התקופה הזאת עוברת..
במיוחד בגיל ההתבגרות.
אנונימית .. :)
שואל השאלה:
ביופי אני בטוחה ויש לי ביטחון אבל אחיות שלי בטוח ירדו עלי כול השנה!
אנונימי