14 תשובות
כן
אני חושב שאם לעיניים יש ייחוד או עומק כלשהו, זה מה שהופך אותן ליפות
לא.
נחמד
כן:)
מאוד.
מאוד הרבה יותר מחום משעמם
כן.
כן עיני נוטלה יפות
כן מאודד
כן כי זה מיוחד, אין להרבה אנשים עיניים כאלה וכמו שכתבו פה זה עדיף מחום משעמם שיש לכולם (כולל לי חח)
באותו הנושא: