התחברות הרשמה

מה הגובה האידיאלי לאישה?

10 בינואר 2016, 18:21
גדילהגובהגביההBMIמשקל    
5 תשובות
בין 15 ל30 סנטים פחות מהגבר.
H
Herro
את שואלת על הממוצע? 1.62
A
Ares
1.65
i'm only human
שואל השאלה:
אם עברתי את גובה ההמוצע זה טוב או רע?
D
Dobby is free
זה תמיד בסדר.
H
Herro
באותו הנושא:
מה לדעתכם הגובה האידיאלי לאישה?
בנות מהו הגובה האידיאלי של הבן זוג שלכן?
בנות אם חבר שלכן היה 1.85 הייתן שמחות? ומה הגובה האידיאלי לגבר?
מה הגובה האידיאלי לגבר?
מה הגוף האידיאלי שלכם? שלי זה:
בנות - מה הגובה האידיאלי בעיניכן לגבר?
בנים, מה לדעתכם הגובה האידיאלי לבחורה? תאמרו גם מה המבנה גוף שהוא האידיאלי *לדעתכם*, הפנים, השיער, וכ'ו...
מה הגובה האידיאלי מבחינתכם לבנות?
מה הוא לדעתכם המראה האידיאלי לבנות/בנים?
מה הגובה האידיאלי לדעתכם לאישה? תענו גם בנים וגם בנות
מה הגובה האידיאלי לילדה בת 13 בכיתה ז שעולה לח'?