5 תשובות
קודם כל, אני די בספק אם זו אהבה אמיתית או סתם קראש, שהתחלתי את כיתה ז' הייתי גם בסיטואציה הזו ואז הבנתי שזה סתם קראש וזה חלף עם הרוח, אם זה לא קראש וזו אהבה אמיתית, תדברי איתו ותהיה עם ביטחון עצמי
תדברי איתו
אנונימי
כלום. אני מניחה שאת בסביבות החטיבה כי יש לך את הקטע הזה של על הקבוצות החברתיות המטומטמות האלה. עוד כמה שנים את תצחקי על זה שבכלל היית מאוהבת בו. אל תדאגי, זה יעבור.
ביטחון עצמי זה הכל בחיים
גם אני החנונית של הכיתה:) (*מבחינת השכלה*) ודווקא תמיד אומרים לנו שאנחנו זוג ;) אל תשללי, אולי הוא אוהב ילדות עדינות וביישניות, ואם לא, הוא הפסיד