11 תשובות
מלך האריות ברור.
שניהם לא גרמו לי לבכות.
לא בכיתי משניהם
מרקו.
אנונימית
לא זה ולא זה חח
שניהם לא גרמו לי לבכות.
שואל השאלה:
אנשים חסרי רגשות.
אנונימית
מלך האריותת
למרות שעד עכשיו לא מתגברת על הסצנה שחמוריקו מת
מלך האריות
לא בכיתי בשניהם,
אבל מלך האריות ממש ריגש אותי במיוחד כשמופסה מת, עלתה בי צמרמורת.