25 תשובות
אני
נראה לי שהם אלה ששונאים אותי
אני אני אני אני אני אני אני אני כל כך כל כך אני
אני ובנוסף את עצמי: (
אנונימית
אני חושבת שאני שונאת אותם יותר ממך
למה? אני בטוחה שאפשר לתקן את זה..
אם את/ה צריך עזרה את/ה יותר ממוזמנ/ת לשלוח חי הודעה.
אם את/ה צריך עזרה את/ה יותר ממוזמנ/ת לשלוח חי הודעה.
כל כך אני.
שואל השאלה:
אין סיכוי שמישהו ישנא את החיים האלו יותר ממני!
אין סיכוי שמישהו ישנא את החיים האלו יותר ממני!
אנונימית
קצת התחלתי לאהוב אותם ביזכותה
אני טיפה
יש סיכוי, סמוך עלי, יש.
me
שואל השאלה:
אוקיי אני אוכיח שאני שונאת אותם יותר:
1. יש לי עבודה ארוכה להגיש למחר והתחלתי רק 2 שורות.
2. הדברים שהזמנתי באייביי יגיעו רק בסוף החודש
3. הקראש שלי מתעלם ממני לגמרי כבר שבוע למרות שאנחנו במלא שיעורים ביחד והוא דיבר איתי תמיד ופתאום הוא הפסיק (סביר להניח שבגלל שהוא גילה שאני אוהבת מוזיקת רוק)
4. יש סיור/ הופעה של היוטיוברים האהובים עלי אבל אני לא יכולה ללכת.
5. אני קוראת ספר על התאבדות שרק מקשה על העניין.
6. יש אזכרה לסבא שלי שמאז שהוא נפטר פשוט הפכתי להיות דכאונית והוא גם נפטר ביום הולדת של אבא שלי..
7. אני חושבת שלקראש שלי (כן ההוא מסעיף 3) יש חברה.
8. אני שמנה ומכוערת, ולמרות שכולם אומרים לי שאני יפה אני לא מאמינה לזה כי הם משקרים.
בקיצור החיים הם אידיוטים, ואני לא יודעת למה בחרו להעניק אותם דווקא לי. לא מגיע לי לחיות כי אני לא שווה שום דבר בעולם. אני יודעת שרוב הדבריים שרשמתי שטחיים ואתם בטח חושבים שאני קטנונית, אבל תחשבו על עוד טיפה של כאב ועוד טיפה, ועוד אחת שבסוף הופכות לשלולית של כאב. פשוט פאק לייף.
אוקיי אני אוכיח שאני שונאת אותם יותר:
1. יש לי עבודה ארוכה להגיש למחר והתחלתי רק 2 שורות.
2. הדברים שהזמנתי באייביי יגיעו רק בסוף החודש
3. הקראש שלי מתעלם ממני לגמרי כבר שבוע למרות שאנחנו במלא שיעורים ביחד והוא דיבר איתי תמיד ופתאום הוא הפסיק (סביר להניח שבגלל שהוא גילה שאני אוהבת מוזיקת רוק)
4. יש סיור/ הופעה של היוטיוברים האהובים עלי אבל אני לא יכולה ללכת.
5. אני קוראת ספר על התאבדות שרק מקשה על העניין.
6. יש אזכרה לסבא שלי שמאז שהוא נפטר פשוט הפכתי להיות דכאונית והוא גם נפטר ביום הולדת של אבא שלי..
7. אני חושבת שלקראש שלי (כן ההוא מסעיף 3) יש חברה.
8. אני שמנה ומכוערת, ולמרות שכולם אומרים לי שאני יפה אני לא מאמינה לזה כי הם משקרים.
בקיצור החיים הם אידיוטים, ואני לא יודעת למה בחרו להעניק אותם דווקא לי. לא מגיע לי לחיות כי אני לא שווה שום דבר בעולם. אני יודעת שרוב הדבריים שרשמתי שטחיים ואתם בטח חושבים שאני קטנונית, אבל תחשבו על עוד טיפה של כאב ועוד טיפה, ועוד אחת שבסוף הופכות לשלולית של כאב. פשוט פאק לייף.
אנונימית
אני
לא
לא
אני
לא xd
לא xd
לא שווה.
you only live once.
you only live once.
אני והרבה יותר ממך
קראתי את מה שכתבת ואם זה מה שמעציב אותך ואני לא מנסה לפגוע זה די שולי כאילו ברצינות לא קרה כלום אני הייתי רוצה לראות אותך חייה את החיים שלי ליום יומיים
קראתי את מה שכתבת ואם זה מה שמעציב אותך ואני לא מנסה לפגוע זה די שולי כאילו ברצינות לא קרה כלום אני הייתי רוצה לראות אותך חייה את החיים שלי ליום יומיים
תאמיני לי תמיד יש מישהו יותר ממך כמו שיש מישהו שיותר טוב במשהו מכול אחד ואף אחד לא טוב בעולם
כנראה אני.
חברה שלי בגדה בי כרגע שונא תחיים האלה
חוץ מהקטע של סבא שלך והתאבדות.. החיים שלך הם גן עדן בשבילי!
אנונימית
לא יודעת אם כמוך, אבל אני שונאת את החיים האלו, בגלל שהם חסרי משמעות, אנחנו סובלים לחינם.
אני
אולי לא כמוך
אבל אני..
אולי לא כמוך
אבל אני..
תקשיבי כן מגיע לך לחיות, תנסי להשקיע בה, אני יודעת שזה מעצבן אבל שתסיימי את עבודה, תרגישי טוב יותר, לגבי זה, קצת סבלנות, לוקח לדברים הרבה זמן. אולי אין לו חברה והוא פשוט עסוק, אולי את לא באמת שמנה או מכוערת, את רק חושבת ככה על עצמך מרוב דימוי עצמי נמוך, את שווה יותר מכל אחת, זה יכול להשתנות..
למה לשנוא את החיים? למה? לא סיימתם תיכון בכלל. כל החיים לפניכם.
יש אוניברסיטה, משפחה, ילדים, ללכת לטייל בעולם, ליהנות מהחיים.
אני ממש לא שונא את החיים.
קיבלנו את החיים האלה במתנה. אם משהו מציק לי, אני פשוט ממשיך הלאה ומתקדם לקראת המטרות שלי. אין מי שיעמוד בדרכי.
יש אוניברסיטה, משפחה, ילדים, ללכת לטייל בעולם, ליהנות מהחיים.
אני ממש לא שונא את החיים.
קיבלנו את החיים האלה במתנה. אם משהו מציק לי, אני פשוט ממשיך הלאה ומתקדם לקראת המטרות שלי. אין מי שיעמוד בדרכי.
באותו הנושא: