4 תשובות
חלקית, למה אם זה היה אמיתי מזמן הקראש שלי או אנשים שאני רוצה לדבר איתם היו שולחים לי הודעה.-.
לא נראה לי.
שנה שלמה אני חושבת עליו.
הוא לא שלח.
אנונימית
סוג של חלקית כי הילד שאני דלוקה עליו הסתכל עלי יום אחד כשכבר תפסתי ממנו מרחק כמן שהוא אמר לי לא להתקרב אליו יותר והאקס השני שלי רצה שנחזור להיות ידידים מאז הפרידה לא דיברנו בכלל